Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Kleber Dynaxer UHP

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
225
Profil
45
Priemer
R17
94V
FR

Pneumatika Kleber Dynaxer UHP skvele priľne k suchej aj mokrej vozovke a zaistí vám kratšiu brzdnú dráhu. Pneumatika vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať aquaplanningu. Vďaka nízkemu valivému...
Viac informácií

Letné
Dynaxer UHP

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Pneumatika Kleber Dynaxer UHP skvele priľne k suchej aj mokrej vozovke a zaistí vám kratšiu brzdnú dráhu. Pneumatika vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať aquaplanningu. Vďaka nízkemu valivému odporu dochádza k výraznej úspore paliva a nízkemu opotrebenie samotnej pneumatiky. Vyššia spotreba paliva znamená tiež menšie znečistenie životného prostredia.

KLEBER Dynaxer UHP bude ideálnou voľbou pre vodičov, ktorí ocenia vysokú úroveň bezpečnosti a komfortu cestovania v atraktívnom cenovom rozpätí. Asymetrický behúň s dvoma širokými obvodovými drážkami a početnými zárezy na ramenách pneumatiky podporujú trakciu a účinne odvádza vodu z prednej časti pneumatiky, ktorá účinne chráni pred výskytom hydrodynamického preklzávaniu. Určené pre širokú škálu osobných automobilov. Väčšina veľkostí má hodnotenie A na európskom štítku pre brzdenie za mokra. Vhodné pre osobné vozidlá a SUV.

V priľnavosti za mokra dosahuje hodnotenie A, čím sa radí medzi najlepšie hodnotené letné pneu na trhu. Dynaxer UHP je letná pneumatika, ktorá je výsledkom dvojročnej práce konštruktérov značky pre ešte väčšiu priľnavosť a kratšiu brzdnú dráhu. Nízka hlučnosť týchto pneumatík (pouhých 69 dB) je ohľaduplná k okoliu, čo ocenia predovšetkým obyvatelia miest. Optimalizovaná hĺbka dezénu s mimoriadnou trvanlivosťou predlžuje kilometrový výkon pneumatík, vďaka čomu je Dynaxer UHP spoločníkom na mnoho let.Inovativní samosvorná technológie dezénu podporuje stabilitu pri zatáčaní a pri vyšších rýchlostiach, čo znižuje valivý odpor, čo znamená nižšiu spotrebu paliva vozidla.

Nový EÚ štítok

EU
Kleber
225/45 R17 94V
A
C
69 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
A
C
69 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru