Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • RunFlat
  • Odporúčame

Nokian Powerproof

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
225
Profil
50
Priemer
R17
94W
Run Flat

Extrémne stabilný ovládateľnosť pneumatiky a logické reakcie na pokyny riadenia zaisťujú bezstarostnosť tak pri zmenách jazdných pruhov vo vysokých rýchlostiach, tak pri prudkom brzdení. Nová letná pneumatika Nokian Powerproof zvláda...
Viac informácií

Letné -46%
Powerproof

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -46%

Extrémne stabilný ovládateľnosť pneumatiky a logické reakcie na pokyny riadenia zaisťujú bezstarostnosť tak pri zmenách jazdných pruhov vo vysokých rýchlostiach, tak pri prudkom brzdení. Nová letná pneumatika Nokian Powerproof zvláda s príjemnou vyváženosťou všetky formy leta. Prísľub spokojnosti Nokian Tyres: Ponúkajú najlepší výkon dokonca aj v najextrémnejších podmienkach. Testované organizáciou TÜV SÜD Product Service GmbH v júli 2018 na žiadosť spoločnosti Nokian Tyres, testovacie trate: Papenburg (D), Wachauring (A). Vysoké výkony a bezpecnost: testy TÜV SÜD.

Pôžitok z jazdy na letných cestách. Presná a stabilné ovládateľnosť pri vysokých rýchlostiach, vynikajúcu priľnavosť na mokre, pôžitok z jazdy. Funkčné molekulovej reťazca a polyméry vytvárajú hustú a pružnú sieťovú štruktúru, ktorá zaisťuje spoľahlivú priľnavosť aj pri vysokých rýchlostiach. Optimálne kontaktná plocha a pôžitok z jazdy. Stabilita a presná ovládateľnosť na suchých a mokrých vozovkách. Nokian Powerproof poskytuje kvalitu, umožňuje ľahkú jazdu a patrí do najvyššej kategórie pneumatík pre osobné vozidlá: kategórie UHP. Väčší jazdný komfort. Polkruhové jamky v stenách pozdĺžnych rebier, ktoré pripomínajú profil golfovej loptičky, zvyšujú jazdný komfort.

Nokian Powerproof je fantastická pneumatika, ktorá robí presne to, čo jej vodič povie. Jedinečný koncept dvojaký bezpečnostné zóny poskytuje presnú ovládateľnosť a priľnavosť. Spoľahlivá priľnavosť na suchu a mokru. Bezstarostná jazda aj v ostrých zákrutách.

Pneumatiky Nokian Hakkapeliitta niekoľkokrát vytvorili rýchlostný rekord na ľade. Nokian investuje nemalé prostriedky do vývoja pneumatík a bezpečnosti cestnej premávky, kde väčšina testovanie prebieha na najsevernejšie položenom testovacom okruhu Ivalo. Fínska spoločnosť vyrábajúca od roku 1904 v meste Nokia pneumatiky pre osobné automobily, úžitkové autá a bicykle známa svojou prvotriednou kvalitou predovšetkým zimných pneumatík danú dlhoročným skúsenosťami s drsnými podmienkami severskej zimy. Špičkové pneumatiky Nokian sú slávne najmä svojimi neprekonateľnými zimnými pneumatikami.

Nový EÚ štítok

EU
Nokian
225/50 R17 94W
A
D
68 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
A
E
68 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru