Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-univerzálne
  • Prémiová kvalita

Hankook RF11 Dynapro AT2

Rozmery
Šírka
205
Profil
80
Priemer
R16
110/108R
FR

Viaccestné drážky pneumatiky Hankook RF11 Dynapro AT2 a lamely behúňa sú usporiadané tak, aby zaisťovali najlepšiu možnú trakciu v ľubovoľnom smere jazdy. Pneumatika Hankook RF11 Dynapro AT2 pre všetky terény,...
Viac informácií

Letné -33%
RF11 Dynapro AT2

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -33%

Viaccestné drážky pneumatiky Hankook RF11 Dynapro AT2 a lamely behúňa sú usporiadané tak, aby zaisťovali najlepšiu možnú trakciu v ľubovoľnom smere jazdy. Pneumatika Hankook RF11 Dynapro AT2 pre všetky terény, všestranná pneumatika pre každý terén s vyváženými výkonmi. Behúňová zmes s dlhou životnosťou Špeciálne zloženie predlžuje životnosť a zvyšuje odolnosť voči mechanickému poškodeniu pri jazde v teréne. Uzamykateľné ramenné bloky Dva vystupujúce ramenné bloky spojené v jeden zaisťujú dodatočný záber v teréne. Pneumatika Hankook RF11 Dynapro AT2 predstavuje perfektnú rovnováhu výkonu v teréne a na ceste. Vynikajúca trakcia v teréne - Prvotriedna trakcia a ovládateľnosť v teréne aj na snehu.

Dynapro AT2 tiež označený ako RF11. Zvedenie dvoch bočných ramien do jedného postranného vyčnievajúceho bloku zvyšuje terénne trakciu. Dlhšia životnosť - S predĺženou životnosťou príde ďalej. Viac smerové lamely a drážky: Lomené drážky a lamely pre lepšiu trakciu za všetkých podmienok. Širší dezén a optimalizovaná styčná plocha: Lepšie rozloženie síl zaisťuje rovnomernejšie opotrebenie a dlhšiu životnosť behúňa. Užite si dlhé cesty bez obťažujúceho hluku. Záberové hrany blokov: Veľký počet záberových hrán pre vynikajúce záberové vlastnosti. Všestranná terénne trakcie - Maximálne pokojná a tichá jazda aj napriek agresívny dizajn a dlhá životnosť behúňa.

Špeciálna zmes zvyšuje počet najazdených kilometrov a zvyšuje odolnosť proti možným nástrahám na vozovke. Špeciálne vyvinutý dezén umožňujúce perfektnú rovnováhu medzi terénne trakciou a komfortné jazdou po vozovke. Tichá jazda - Agresívny dezén si pri jazde na ceste zachováva prekvapivo nízku mieru hlučnosti. Systém spojovacích mostíkov Spojovacie mostíky medzi ramennými blokmi znižujú hlučnosť a zvyšujú komfort vďaka obmedzenému pohybu blokov. Aerodynamický tvar ramien Umožňuje prúdenie vzduchu a znižuje tak jazdné hluk. Prídavné zárezy v hranách blokoch behúňa poskytujú väčšiu trakciu a výkonnosť na snehu. Technológia viacstupňových blokov Eliminuje zvukové vlny vytvárajúce sa pri jazde v drážkach. Širší behúň pneumatiky zabezpečuje rovnomernejšie rozloženie napätia a tým je dosiahnuté dlhšej životnosti behúňa a rovnomerného opotrebovania.

Nový EÚ štítok

EU
Hankook
205/80 R16 110/108R
C
D
73 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
E
73 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru