Milí zákazníci, chceli by sme Vás informovať, že evidujeme nárazové navýšenie objednávok prepravy, čo sa môže aktuálne prejaviť na predĺžení doby doručenia zásielok.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Pirelli Cinturato All Season SF2

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
235
Profil
45
Priemer
R18
98Y
s-i

Silikáty s vysokým povrchom zlepšujú trakciu pneumatiky Pirelli Cinturato All Season SF2 Season za mokra, znižujú valivý odpor a predlžujú životnosť behúňa. Pneumatika Pirelli Cinturato All Season SF2 skvele priľne...
Viac informácií

Celoročné -58%
Cinturato All Season SF2
379,20 € 159,20 € Cena s DPH Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné -58%

Silikáty s vysokým povrchom zlepšujú trakciu pneumatiky Pirelli Cinturato All Season SF2 Season za mokra, znižujú valivý odpor a predlžujú životnosť behúňa. Pneumatika Pirelli Cinturato All Season SF2 skvele priľne k suchej aj mokrej vozovke a zaistí vám kratšiu brzdnú dráhu. Asymetrický vzor behúňa so súvislými pozdĺžnymi drážkami efektívne odvádza vodu z kontaktnej plochy a tým znižuje riziko aquaplaningu. Pneu sú vhodné pre osobné autá a SUV. Excelentné ovládanie a efektivita pri brzdení na mokre, navyše vďaka nízkemu valivému odporu dochádza k výraznej úspore paliva a nízkemu opotrebenie samotnej pneumatiky. Pneumatika Pirelli Cinturato All Season SF2 vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať aquaplanningu. Zložky behúňa pneumatiky Pirelli Cinturato All Season SF2 bráni opotrebovanie pneumatiky a nízky valivý odpor umožňuje nižšiu spotrebu paliva a znížené emisie CO2 a hladiny hluku. Optimalizované tvary prvkov a špecifická postupnosť. Originálny štýl a dizajn podčiarkujú športový pôvod pneumatiky. Pneumatika Pirelli Cinturato All Season SF2 bola vyvinutá v spolupráci s poprednými výrobcami vozidiel, ktorá ponúka výborné jazdné vlastnosti za každého počasia. Optimalizovaný brzdný výkon pneumatík Pirelli Cinturato All Season SF2 znamená kratšiu brzdnú dráhu na snehu .. Zvýšená priľnavosť pneumatiky na suchom i mokrom povrchu vozovky, dobrý brzdný výkon. Zlepšené ovládanie na suchých cestách, kratšia brzdná dráha. Široké obvodové drážky pneumatík Pirelli Cinturato All Season SF2 zaručujú, vysokú priľnavosť a stabilné jazdné vlastnosti na zimných vozovkách. Zmes behúňa pneumatiky zlepšuje výkonnosť ako v zimnom, tak i letnom období. Vysoký nájazd podporený úpravou behúňa a vylepšením dezénu umožňuje vysokú životnosť penumatiky Pirelli Cinturato All Season SF2. Zlúčenina s vysokým obsahom oxidu kremičitého. Vysoký nájazd ešte podporený úpravou behúňa a vylepšením dezénu umožňuje vysokú životnosť penumatiky pri zachovaní charakteristík bezpečnosti a výkonu. Výkonná ekologická celoročná pneumatika Pirelli Cinturato All Season SF2 pre automobily od strednej po najvyšší výkon. Pneumatiky s technológiou znižujúci hluk vnútri konvenčných. Celoročné pneumatika pre osobné vozidlá Pirelli Cinturato All Season SF2 zaručuje najvyššiu bezpečnosť a je vyrobená s rešpektom k životnému prostrediu. Nízka hlučnosť pneumatík Pirelli Cinturato All Season SF2 je ohľaduplná k okoliu, čo ocenia predovšetkým obyvatelia miest. Kompaktné ramenné bloky pneumatiky Pirelli Cinturato All Season SF2 spolu s blokovým typom dezénu znižujú nerovnomernosť opotrebovávania a zvyšujú kilometrový výkon. Pneumatika Pirelli Cinturato All Season SF2 vyniká skvelým záberom, presným brzdením, vysokú ovládateľnosťou pri zachovaní bezpečnosti aj na mokrej vozovke. Úspora na valivom odpore bola získaná optimalizáciou vzoru dezénu, bočné štruktúry a vnútorné stavby pneumatiky Pirelli Cinturato All Season SF2. Zvláštny dôraz bol pri vývoji kladený na výkon na snehu a mokru vo výsledku si tak vodič môže s pneumatikami Pirelli Cinturato All Season SF2 užívať bezpečnú jazdu. Vyššia bezpečnosť na zasnežených a mokrých vozovkách vďaka technológii lamiel.

Distribúcia pneumatík Pirelli zahŕňa 160 krajín a sieť takmer 10000 distribútorov. Spoločnosť Pirelli sa skladá z 25 tovární po celom svete. V Miláne je najdôležitejšie výskumné a vývojové stredisko, ktoré riadia ostatné továrne v rôznych krajinách. Vďaka technologickému zameraniu sa spoločnosť Pirelli zjednotila s poprednými výrobcami automobilov a motocyklov, vďaka tomuto spojeniu vzišlo veľké množstvo homologáciou pre modely luxusných automobilových firiem. Pirelli sa predovšetkým sústredí na vývoj športových a výkoných pneumatík. V súčasnej dobe je piatym najväčším svetovým producentom na trhu pneumatík. Vyniká v smere technologických a výskumných schopnostiach a profesionálnych zručnostiach zamestnancov. Spoločnosť Pirelli je obrovský medzinárodný podnik s dlouhouletou tradíciou, ktorá siaha ďaleko do minulého storočia.

Nový EÚ štítok

EU
Pirelli
235/45 R18 98Y
B
B
70 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
B
B
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru