Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Continental AllSeason Contact

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
235
Profil
55
Priemer
R17
103V

Pôsobivé záberové vlastnosti pneumatiky Continental AllSeasonContact na zasnežených a mokrých zimných cestách vďaka adaptívne celoročné zmesi. Vďaka živiciam Winter Resistance Resins a vysokému podielu siliky v zmesi Traction Silica Compound...
Viac informácií

Celoročné -45%
AllSeason Contact

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné -45%

Pôsobivé záberové vlastnosti pneumatiky Continental AllSeasonContact na zasnežených a mokrých zimných cestách vďaka adaptívne celoročné zmesi. Vďaka živiciam Winter Resistance Resins a vysokému podielu siliky v zmesi Traction Silica Compound zostane pneumatika Continental AllSeasonContact vždy pružná. Najlepší valivý odpor vo svojej triede je dosiahnutý vďaka energeticky optimalizovanej celoročné konštrukciu. Pneumatiky Continental AllSeasonContact sa hodí na širokú škálu vozidiel, napr. Opel Adam, Ford Fiesta, Audi A3, Mercedes A-class a iné. Dôveryhodný spoločník, pneumatika Continental AllSeasonContact, sa osvedčí za každého letného počasia, to je dané kombináciou otvorených ramien pneumatiky zabezpečujúcich vysoký výkon pri aquaplaningu a tuhým vzorkou s minimom lamiel, čo zaisťuje lepšie riadenie a brzdenie na suchých cestách. Vďaka nemeckej technológii a celkovým schopnostiam v oblasti automobilového priemyslu ponúka značka Continental prvotriedne pneumatiky zaisťujúci kontrolu nad vozidlom v každej jazdnej situácii, pneumatiky Continental AllSeasonContact. Pôsobivé zníženie valivého odporu pneumatiky Continental AllSeasonContact na základe optimalizované geometrie bočníc a optimálnej hĺbke vzorky vedený k výraznému zníženiu spotreby paliva - bez toho aby došlo k obmedzeniu bezpečnosti. Dobrý brzdný výkon na suchých a mokrých letných cestách vďaka flexibilnému celoročnému profilu dezénu. Prispôsobivosť pneumatiky Continental AllSeasonContact zaisťuje vynikajúci výkon na zasnežených a mokrých zimných cestách. Continental All Season Contact = Jedna pneumatika, štyri ročné obdobia, inovatívne celoročné bezpečnosť a efektívnosť. Inovatívny celoročné bezpečnosť a účinnosť vďaka AllSeasonContact. Plne ovládané a vyvážená po celý rok.

Nevyrába len pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadom udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá a v tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radí nepochybne k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na predných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, ale kvalita je nespočetne vyšší. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti.

Nový EÚ štítok

EU
Continental
235/55 R17 103V
B
B
72 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
B
B
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru